Post by workjanbasedon on Feb 7, 2022 22:00:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
Deze game zou perfect moeten zijn als je de stomme grote BOX / Square hebt verwijderd, dus ik zal 4 sterren geven. Ik heb dit gisteren net bijgewerkt, ik hoop dat je die echt grote Box / Square hebt verwijderd of dat je het in de toekomst zult verwijderen. Wanneer die grote doos / het plein eromheen spelers geen intelligentie / vaardigheden nodig hebben om dit te spelen, hoeven ze alleen maar te BIDDEN dat dat stomme grote ding niet verschijnt omdat het voor 90% game-over is
Heel leuk spel,verveeld niet.👍👍
Goed spel
Geen instructies, weet niet of je blokken kunt draaien. 😞
Het is een heel goed spel
Uw advertenties onderaan dekken de bommen/roteren/enkel stuk opties die ik heb verdiend. Kan ze niet benaderen. Teleurgesteld..
App-foto's laten het er specifiek uitzien als een tetris-spel, waarbij de blokken vallen. Het IS een puzzelspel met tetris-achtige stukjes, maar zo werkt het helemaal niet.
Heel interessant Ga zo door
Veel plezier met het passeren
บล็อกปริศนาอัญมณี ปริศนา owd
Goed om de tijd te doden
Blijft een uitdaging!
Goed en plezant
kon de app niet eens openen en het bevroor en bedekte mijn telefoon met advertenties. onnodig te zeggen dat ik alles heb afgesloten, mijn telefoon opnieuw heb opgestart en deze tijdverspilling heb verwijderd.
Block Puzzle Kirakós játékok agba
Elke keer dat het naar een video gaat, bevriest het, ik vind dit spel echt leuk, maar ik moet het altijd sluiten en later teruggaan. VERRASSEND Ik heb ook alleen geüpdatet om hetzelfde probleem te hebben.
Verbeter de instellingen. Geen optie voor score reset
Leuk en uitdagend. Royale beloningen. Betaalde versie vermijdt alle advertenties. Creatief...niet zoals alle andere puzzelspellen.
Superleuk spel
Goed spel ,hiel leuk
De enige reden waarom dit 2 sterren krijgt, is vanwege de advertenties na elk niveau. Het is gewoon niet nodig om elke 3 of 4 eerlijk genoeg, want ik begrijp dat dit je brood en boter is, maar de constante advertenties zijn een grap! Sorry, maar ik verwijder dit puur vanwege de vervelende advertenties. Regel het mensen.
Deze game is ontspannend en een beetje uitdagend, rekening houdend met de advertenties na of in het midden van een level
Gedwongen tutorial. Ik ben hier om games te spelen om niet gedwongen te worden om op afval op het scherm te klikken
SpongeBob: Krusty Cook-Off عمومی ocdm
บล็อกปริศนาอัญมณี ปริศนา owd
Plezier
Ik heb een geweldige tijd met het spelen van blokpuzzels
de advertenties die tijdens dit spel worden gespeeld, zijn ongepast. Ik kan mijn kind mijn telefoon niet laten zien als ik dit spel speel. hij wil het ook spelen, maar de advertenties bevatten seksscènes
Ik heb het met veel plezier gespeeld, totdat ze te veel advertenties tegelijk begonnen, één advertentie per keer zou prima zijn geweest, maar 4 advertenties achter elkaar is te veel.
Uitstekend!
Game is geweldig om je geest bezig te houden. Het is gemakkelijk te spelen, maar het stimuleert tegelijkertijd. De enige klacht die ik heb is dat het moeilijk is om uit het spel te komen vanwege het openen van advertenties, omdat de advertentie-opening precies bovenop de start- en terug-knop komt.
aan wij
zou meer sterren geven, maar het lijkt erop dat de game precies alle verkeerde blokken weet om je te geven. Ik probeer vormen passend te maken, maar deze game geeft letterlijk 3 dezelfde vormen rug aan rug in plaats van de vorm te geven die je nodig hebt. Als je het bord eenmaal hebt gevuld met vreemde balvormen, sturen ze je de kubus met 16 blokken om je spel te beëindigen ... smh
Het spel is geweldig en verslavend, maar te veel verdomde pop-ups... Walgelijk!! verwijderd!!
Na het updaten wordt dit spel interessanter. In de vorige zat je geruime tijd vast op een bepaald niveau. Op dit moment kan ik voelen dat het belangrijkste bij het spelen van dit geüpdatete spel is om het niveau op gang te brengen. Wat heeft het voor zin om te lang op een niveau vast te zitten .... je zou er helemaal niet van genieten. Op dit moment zou je geen spijt hebben van het downloaden van deze apps.
Na het overschakelen naar een nieuwe telefoon was de gekochte advertentievrije functie verdwenen. Maar de ontwikkelaar heeft me geholpen met geweldige en snelle ondersteuning. Dus allemaal goed nu, 5 sterren voor een verslavend leuk spel en ook geweldige ondersteuning.
Zeer vergelijkbaar met de andere blokpuzzelspellen MAAR deze versie heeft zijn verschillen waardoor het interessanter is/uitdagingen houden je bezig...ik wil het niet neerleggen..IK VERBRANDE VANAVOND DINER DOOR DIT SPEL!!!
Spel was goed, maar er zou een optie moeten zijn om een spelvoortgang op te slaan door in te loggen via Facebook hoop de optie snel te zien Bedankt
Helemaal niet zoals het laat zien
Gedownload voor gebruik tegen angst, maar de manier waarop je vinger niet overeenkomt met waar het blok is, heeft het doel volledig gedood. Anders lijkt het een eenvoudig spel.